مفاهیم گمرکی
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 تعرفه گمرک

گمرك سازمانی دولتی است كه مسؤول اجرای قوانین گمركی و اخذ حقوق و عوارض ورودی (واردات) و خروجی (صادرات) و همچنین مسئول اجرای سایر قوانین و مقررات مربوط به واردات، ترانزیت وصادرات كالاها می‌باشد.

كار كارشناس گمرك فعالیت در گمرك كشور و یا بخش گمرك سازمان ها و شركت های بازرگانی و صنعتی دولتی و خصوصی می باشد.

تعرفه (به انگلیسی: Tariff) یعنی مالیات یا عوارض بر کالاهایی که میان کشورها یا منطقه‌ها داد و ستد می‌شود و یا بر سیاست‌های دولتی ویژه‌ای که این گونه مالیات‌ها در آنها دریافت می‌شود.

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه آماده انجام کلیه خدمات بازرگانی ، ترخیص و ارسال کالاهای صادراتی و وارداتی ، انجام امور ترخیص کالا هوایی و دریایی در کوتاهترین زمان ، حمل کالاهای صادراتی از ایران به کلیه بنادر دنیا وبلعکس می باشد، 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

 جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: تعرفه گمرکی , واردات کالا , بازرگانی فیروزه , گمرک ایران , ورود کالا به ایران , مراحل واردات کالا , واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: